A Sheffieldi Egyetem új jelentése szerint a digitális játékidő jótékony hatással lehet a gyermekek jólétére

A gyermekek játékideje közben használt videojátékok jótékony hatással lehetnek a gyermekek jóllétére, ha a szükségleteiket figyelembe véve tervezik őket – derült ki a Sheffieldi Egyetem, a LEGO Csoport és az UNICEF új tanulmányából.
A RITEC (Responsible Innovation with Technology and Ethics for Children) projekt célja a gyermekek jóllétének megértése volt a digitális korszakban, és annak feltárása, hogy a jövőbeni digitális játékokat és digitális játékélményeket (DPE) hogyan lehet a bizonyítékokkal összhangban úgy megtervezni, hogy azok támogassák a gyermekek pozitív jóllétét.
A Sheffieldi Egyetem új jelentése része annak a közzétett globális tanulmánynak, amelyet az UNICEF és a LEGO Csoport alapított, és amelyhez a világ egyetemeitől érkeztek hozzájárulások.